Dashboard | +Follow
LEEYANA
TIP : Cik Adek Manis ! jgn cepat ter'CAIR' ..
23 Disember 2011 • 9:24 PTG • 0 MY SUNSHINE BERBICARA







hoolaa peeps ! nie ak nk tny pada gurl kat luar sane tu , mesti korang suka tengok mamat-mamat yang hensem2 kan .. ak pon macam tu jugak , well , da lumrah manusia nak buat macam mane .. tapi , jangan mudah sangat mempercayai mereka kerana mereka mempunyai kereta besar , muka pon yang not bad ! kite x tahu perangai mereka tu macam mane , adakalanya pandangan zahir tidak seiring dengan kebenarannya . oleh itu , ikutilah tip ini ! harap mampu dijadikan panduan dan sandaran !

  •  JANGAN TERLALU MABUK CINTA !
Benar , kalau sudah mabuk cinta itu bukan jaminan membawa bahagia . namun dalam kalangan kita hari ini, masih ada yang begitu asyik dan taksub dengan cinta. Si jejaka pula begitu asyik melontarkan kata-kata cinta . si gadis pula khayal berpanjangan . INGAT BERPIJAKLAH DI BUMI YANG NYATA!

  • JANGAN TERHASUT DEK KEINGINAN !
Berhati – hati dengan keinginan hati yang terlalu melonjak . berpijaklah di bumi yang nyata . tidak perlu untuk terlalu mengejar keinginan hati untuk memiliki si jejaka . siasat dulu latar belakangnya . MUNGKIN INDAH KHABAR DARI RUPANYA sahaja !

  • JANGAN TERLALU TERUJA DENGAN POPULARITI !
Seronoknya apabila didekati oeh si dia yang popular di tempat anda belajar atau bekerja . mentang –mentanglah dia dikatakan THE MOST WANTED BACHELOR , kacak dan ada gaya , terus anda menerima cintanya . kenal pun tidak , mana tahu si dia banyak sikap menjengkelkan ?

  •  JANGAN PANDANG PADA HARTANYA !
Melihat si jejaka berkereta mewah , anda di sini sudah mula membayangkan yang indah- indah . jangan begitu ! harta hanya pinjaman , belum tentuu membawa bahagia yang berpanjangan !

  • JANGAN TERPENGARUH DENGAN SITUASI
Jangan terlalu terdesak untuk memiliki sebuah cinta . asalkan ada di kalangan temanmu asyik dengan cinta . anda juga ingin dikasihi dan disayangi . sedangkan si jejaka itu bukanlah pilihan yang tepat !

  • JANGAN PERCAYA DENGAN ‘KEPERCAYAAN KARUT’
Gadis masa kini terlalu suka merujuk perihal cinta mereka mengikut zodiac . kekasih yang begini , disuruhnya jadi begitu ! lama-kelamaan si dia pun naik bosan . anda ditinggalkan ! oleh itu , jangan terlalu taksud mengikut zodiakmu ! cukup sekadar menjalinkan hubungan cinta mengikut keserasian bersama !


PESANAN MISS L.LEEYANA : JANGAN LAH MUDAH JATUH CINTA WAHAI KAUM HAWA


















The Lady
Bonjour Earthling!


Assalammualaikum.
Hello,I'm Lulu Leeyana.Welcome to my blog.Do Follow Do Read.Lapchuu♥




Tagboard
No Violent Word Please!



Traffic Feed
Thanks Visit My Blog ♥



Sweet Memory


Credits..
The Awesome People Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Illi Shuhada
Linkies code : WANA