Dashboard | +Follow
LEEYANA
AWAK ...... saya ... kbai !
26 Januari 2012 • 8:03 PTG • 0 MY SUNSHINE BERBICARA



awak 
saya nak awak tahu yang saya sayang awak sangat2X
awka baek sangat dengan saya !saya suka !
walaupon saya selalau campakkan diri awak kemana-mana , tapi awak tak penah mara kat saya !
tapi saya akan cari awak balik kalo saya perlukan awak kan ?
sebab tu awak sayang kat saya , saya lame daa tau ! ahakz !
actually , saya nakminta maaf kat awak sebab saya selalu sakitkan awak 
saya admit yang saya ni kasar tapi saya harap awak boley terima saya seadanya ..
awak janji ea jangan tinggal kan saya !
saya rase da 3 tahun saya bersama awak 
sayang rasenyer nak buang awak dalam hidup saya ..
sebab awak laa pelengkap hidup saya ! 
tak tau laa macam mane dengan saya nanti kalo awak tak ader dalam hidup saya 
mesti haru - biru kan ? ahakz !
tapi adat laa sebab setiap pertemuan pasti ada perpisahan kan ?
tapi orang selalu cakap yang patah tumbuh yang hilang berganti .. ramai orang cakap kat saya kalo saya kehilangan something ur someone ..
tapi, saya taknak yang "berganti" tu sebab dia tak akan sama dengan yang "patah"..
so , saya harap awak akan setia n x kan tinggalkan saya selama-lamanya ! amin !

-nak tau sapa yang ak maksudkan dalam luahan hati ak kat atas tuh ? kalo nak sila angkat telinga ! tapi , kalo x  nak tau silalah tutup hidung !  ahakz  !



|
|
|
|
|
|

nampak macam pelik ~! hakikat nya nih getah rambut !

nih bukan donut yaa adek - adek !

p/s : entry nih x der kene mengene dgn manusia sgt ! khas untuk getah rambut ku ! ahakz !



The Lady
Bonjour Earthling!


Assalammualaikum.
Hello,I'm Lulu Leeyana.Welcome to my blog.Do Follow Do Read.Lapchuu♥




Tagboard
No Violent Word Please!



Traffic Feed
Thanks Visit My Blog ♥



Sweet Memory


Credits..
The Awesome People Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Illi Shuhada
Linkies code : WANA