Dashboard | +Follow
LEEYANA
Tidur .
16 Disember 2012 • 5:25 PTG • 0 MY SUNSHINE BERBICARA




hii , alhamdulillah aku dah habis kursus amali untuk motor dan kereta lepas nie tak perlu la nak menadah telinga nak dengar semua ceramah tue . wosspp 
Pra ' L ' motor pun berjalan dengan lancar even aku gugup sikit time tue tapi dh lama lama bawak eh best la pulak . gedik kan ? aku tahu !
ohh , berbalik dengan tajuk entry aku nie ' TIDUR ' . 
tidur nie mmg best nak nak time hari hujan ! walawegh syok siot . 
tapi bukan hal itu yang aku nak bangkitkan . pernah dengar org kata " kalau ada masalah baik tidur "
aku dh cuba laa cara tue tapi amat lah tidak mujarab buat diri aku lah diri korang aku tak tahu .
korang cuba pikir sejenak lepas kita tidur mesti akan bangun balik so masalah tue akan kembali ke sedia kala . 
daripada kita buang masa tidur lebih baik kita pikir jalan penyelesaian utk masalah tu kan ?
tapi bukan senang nak selesaikan masalah yang ada , aku cakap pasal aku lah bukan pasal org lain tapi kalo terkena kat batang hidung korang aku mintak maaf .
entah kenapa lately aku terasa down sikit sebab tak boleh selesaikan masalah yg kecil dan sekarang dah jadi besar .
biasa lah aku mana nak mengaku salah , ego tahap level 99 kan ? at the end aku yg menyesal menangis bagai nak erghhh =='' semua aku buat semua tak kena . 
bukan tak cuba nak pulihkan keadaan tapi tak dilayan acano ? :'(
tapi takpea lah berserah kat Allah lebih baik kan ? 
kay bye korang ! 



The Lady
Bonjour Earthling!


Assalammualaikum.
Hello,I'm Lulu Leeyana.Welcome to my blog.Do Follow Do Read.Lapchuu♥




Tagboard
No Violent Word Please!



Traffic Feed
Thanks Visit My Blog ♥



Sweet Memory


Credits..
The Awesome People Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Illi Shuhada
Linkies code : WANA