Dashboard | +Follow
LEEYANA
"Segmen cik yuyue : follower bawah 700"
24 Disember 2011 • 4:07 PTG • 4 MY SUNSHINE BERBICARA




Hoolloo people !!  ectuaali ai tengah bosan , then tetiba terjumpa satu entry pasal boley upkan follower ! waaa ! aii loikee very muchie ! *oppss tergedix pulok* , hey , hey , hey ! sape x nak follower di upkan jer dak ? *kdg2 ad jugak* hahaha , ectualli ak tertarik sgt sbb follower ak siket sgt haa x caya ler tuh ! ..


hookey , sure korang nak tau sape yang wat contest ni , rite ? *sape x nak tau , tutup mata* siapakah orangnya ?

Jeng 

Jeng

Jeng 

Tada !!! suprise  

cik yuyue laa yang wat contest nih .. jom join contest nih ! jom , jom klik  

 
 
 hokey cik yuyue kite nih ade tanya soklan tau ! nie soklan nya !

-Berapa lama berblog
 ermm ! dalam 5 bulan macam tuh laa ..
 
-Kenapa berblog
 saya mmg suka berblog sbb saya mmg suka bercerita ! blog nih da mcm pendengar setia laa bagi saya ! 
 
-Nasihat kepada blogger otai
 harap-harap dyaorg da beri tujuk ajak kalau saya bertanya tentang blog dan harap-harap dyorg buat banyak-banyak tutorial blog sbb saya mmg suka mencuba benda baru !
 
 
tarikh tutup segmen ini ialah pada 26/12/2012
jom join ramai-ramai ! =)
 


The Lady
Bonjour Earthling!


Assalammualaikum.
Hello,I'm Lulu Leeyana.Welcome to my blog.Do Follow Do Read.Lapchuu♥




Tagboard
No Violent Word Please!



Traffic Feed
Thanks Visit My Blog ♥



Sweet Memory


Credits..
The Awesome People Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Illi Shuhada
Linkies code : WANA