Dashboard | +Follow
LEEYANA
Baru Tersedar
25 Disember 2012 • 6:04 PTG • 2 MY SUNSHINE BERBICARA




Bismillahirrahmanirrahim , okey dah baca status yg aku print screen nie . Pagi tadi masa tengah khusyuk on9 siap berchatting lagi tiba tiba status tuitionmate aku naik kat home aku , then tertarik pulak nak baca dan terus print screen . Maaf yea Aina =)

Ada betulnya juga apa yg dia tulis sebab aku selalu terfikir lambatnya masa berlalu bila aku baca surah Yassin pada setiap malam jumaat . Selalu tengok jam dan selalu kira balik berapa muka surat lagi yang kena baca ? Naif sungguh aku nie . Mula lah aku beristighfar dan meneruskan bacaan 

Nie serba sedikit info tentang membaca surah Yassin pada malam Jumaat  


Try laa flashback balik , kalau time on9 kea atau main game dan perkara perkara laghra yang sewaktu dengannya mesti cepat jea lah masa berlalu ? Aku percaya semua orang akan sedar punya .Aku pun selalu jea terasa betul kea jam kat rumah aku nie rasa baru jea on9 hakikatnya dah berjam - jam !  Kalau aku lah bila dapat on9 Facebook kea Twitter kea sampai waktu lunch or dinner pun aku tak ambik kesah . Sampai kadang - kadang mak mesti ketuk pintu sebab dia ingat aku dah tertido . Hahaaa !

Okey lah , Bye =)


The Lady
Bonjour Earthling!


Assalammualaikum.
Hello,I'm Lulu Leeyana.Welcome to my blog.Do Follow Do Read.Lapchuu♥




Tagboard
No Violent Word Please!



Traffic Feed
Thanks Visit My Blog ♥



Sweet Memory


Credits..
The Awesome People Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Illi Shuhada
Linkies code : WANA