Dashboard | +Follow
LEEYANA
Betarians
21 Disember 2012 • 3:44 PTG • 2 MY SUNSHINE BERBICARA






Actually , hari nie tiba - tiba rindu pulak dgn budak2 kelas aku . newayy , mohon ampun yea curi gambar korang , don't worry gambar2 yg aku ambik semua hensem n cantik =)

5 BETA  , banyak kenangan kt class nie class yg pada mulanya aku menyampah bagai nak gila last2 terjatuh cinta kat class n semua classmate aku . korang kan awesome . Tapi betul la apa yg terjadi semua ada hikmahnya kan ? Experience Is The Best Teacher

Banyak benda yg aku dh belajar kat class nie :
  • jadi berani bercakap , seriusly aku sedar dh 4 tahun aku belajar kt skolah tue tahun nie lah aku paling byk bercakap maybe sebab persekitaran dh berubah kot 
  • jgn nak bergantung harap kt org lain 
  • confident diri pun dh meningkat sikit . heheee 
5 Beta ? class yg jarang nk serius tak mcm kelas lain semua muka ketat tapi kami watlek jea , geng2 aku ramai cakap class kau untung kan semua perkara kalau nak buat mesti sepakat . hehee kami mmg satu kepala kata buddyz kan ? 

Memori Terindah Kenangan Tercipta Di 5 Beta 


rindu nak berbuka sama2 mcm nie . tsk ! tsk !


hihii the most favourite picture ! semua nampak gembira even aku 
kelihatan agak kurang sopan di situ . ahaha but never mind laa =)


 i miss you guys damn much ! 

Aku harap kita sama sama akan dpt result SPM yg Cemerlang . Amin =)


The Lady
Bonjour Earthling!


Assalammualaikum.
Hello,I'm Lulu Leeyana.Welcome to my blog.Do Follow Do Read.Lapchuu♥




Tagboard
No Violent Word Please!



Traffic Feed
Thanks Visit My Blog ♥



Sweet Memory


Credits..
The Awesome People Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Illi Shuhada
Linkies code : WANA