Dashboard | +Follow
LEEYANA
Perempuan merokok ?
21 Januari 2013 • 4:32 PTG • 4 MY SUNSHINE BERBICARA



halo halo ! nie aku nak update pasal merokok ? wajarkah itu ? tak perlu baku sgt bahasa 
dalam bulan lepas kan aku pegi Shah Alam saja saja jalan jalan cuci mata hoho after dah shopping semua aku pegi lah makan dgn family kat area sekyen 7 laa coz situ banyak kedai makan situ kat tempat lain malas nak cari . Masa dah ambik makanan smua secara tiba tiba saspen aku terhidu bau rokok . Haiyerr ! mmg tak sopan betul lah merokok kat kedai makan agaknya bapak dia ada share dgn owner kedai nie kot , see aku dah teremo lebih u . Pada mulanya ingtkan lelaki yg merokok sekali perempuan . Dah laa aku stress dgn sekumpulan segerombolan  pondan kat meja belakang nie meja sebelah merokok pulak . Pelik lah mcm mana pemikiran org yg merokok nie tak sedap pun aku rasa rokok tue . 

Lagipun kat dlm Al-quran dah tertulis :

“Janganlah kamu membunuh diri-diri kamu, kerana sesungguhnya Allah Maha Belas-kasih kepadamu.” (an-Nisa’: 29)
“Jangan kamu mencampakkan diri-diri kamu kepada kebinasaan.” (al-Baqarah: 195)

So kepada Bakal Hubbyku anda dinasihati supaya jgn merokok kerana jika anda merokok saya akan reject anda awal awal kerana anda telah merancang untuk membunuh saya dalam diam . HOHO ! ini amaran bukan main main >.<
BEN ASHAARI pun ada update pasal merokok nie . Sila klik SINI untuk blogwalking kea blog dia jyeahh .
 TATA ! 


The Lady
Bonjour Earthling!


Assalammualaikum.
Hello,I'm Lulu Leeyana.Welcome to my blog.Do Follow Do Read.Lapchuu♥




Tagboard
No Violent Word Please!



Traffic Feed
Thanks Visit My Blog ♥



Sweet Memory


Credits..
The Awesome People Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Illi Shuhada
Linkies code : WANA