Dashboard | +Follow
LEEYANA
Blackout !!!
19 Mac 2013 • 4:45 PTG • 0 MY SUNSHINE BERBICARA



OMG !! Semalam ya allah tiba tiba umh aku blackout panasnya laa kan nak tido pun dok bulih dah aaiih !
blackout tue ape ? atototo dalam bahasa kampungnya sikit ialah takdea letrik . ada paham ?
actually masa tengah blackout tue aku baru jea nak tido lebih kurang pukul 1 pagi kot dan secara tiba tiba kipas aku berenti daripada berpusing aku pun macam seram sikit sebab sebelum tido tue aku baru lepas chatting dengan kawan aku dan kiteorg citer pasal hantu . aigoooo ! 

Masa aku tengah berhempas pulas pengipaskan diri yang dah berpeluh macam orang baru lepas lari pecut nie tiba tiba aku terflash back masa zaman aku kecik kecik dulu alaa zaman aku tadika and sekolah rendah . Masa aku sekolah rendah dulu kalau lah rumah aku bila malam malam blackout aku tak pernah sedar pun sebab ape nak tau tak ? okey aku rasa macam syok sendiri pulak . sebab bila blackout mak aku akan kipas aku sampai lah aku lena tido kalo takdea letrik sampai pagi maknanya mak aku akan kipas lah aku sampai pagi . mulia betul mak aku nie . adik sayang mak sangat sangat tau !! tapi tue masa zaman tido bawah ketiak mak lagi lah sekarang nie memang kene kipas pakai tangan sendiri lah memang lenguh gila tangan aku nie . penah jugak aku tanya kenapa mak selalu kipas adik tak lenguh kea tangan dan alasan mak aku kasi adalah nnt kalo tak kipas adik tak boleh tido esok kat sekolah ngantok pulak . ohsemm laa mak nie ! 

aku tak cukup tido lah hari nie tapi nak tido petang nie cuaca panas sangat . semalam pelik jugak aku baru jea terfikir lama dah umah nie tak blackout and suddenly terus blackout ahaha laju betul makbul apa yang aku terfikir . lepas tue terus aku doa supaya result aku SPM aku cemerlang dan dapat straight A's !! mana laa tahu termakbul . Aminnnnnn 


The Lady
Bonjour Earthling!


Assalammualaikum.
Hello,I'm Lulu Leeyana.Welcome to my blog.Do Follow Do Read.Lapchuu♥




Tagboard
No Violent Word Please!



Traffic Feed
Thanks Visit My Blog ♥



Sweet Memory


Credits..
The Awesome People Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Illi Shuhada
Linkies code : WANA