Dashboard | +Follow
LEEYANA
SANAH HELWAH !!
13 Mac 2013 • 2:31 PTG • 1 MY SUNSHINE BERBICARA



i'm back ! err , akward pulak rasanya maklum lah dah lama aku jgk tinggalkan blog nie sampaikan semalam ada " someone " blog aku dah berhabuk . ahaha actually saja jea tak nak update lama lama baru lah ada org rindukan kita yea dak ? hihi okey perasan lebih . 

berbalik kepada tajuk post aku kali nie " Sanah Helwah " tue . hamboi speaking arab pulak yea aku kan . ahaha okey Sanah Helwah tue sama jea maksud dengan Selamat Hari Lahir ^_^ 

eh aku nak wish Sanah Helwah kat sapa nie eh ? wospp amnesia seketika . *gedik* Haaa , dah ingat balik dah mestilah aku nak wish dekat the only twin lain mak lain bapak lain tempat beranak lain kelas kat sekolah lain ape lagi eh . Ahh cukup lah tue dah merapu sangat dah nie . 


the only twin ~!! 

p/s for Aida : Thanks a lot coz ko selalu ajar aku  kalau masa kita study group kat library dulu2 walaupun aku nie lambat nak catch up apa yang ko ajar tapi ko still sabar tahap level 99 gituh >.<  lebiuuu baby ..
 
p/s for Nisa : Thanks a lot wegh coz ko selalu tolong aku touch up blog aku nie kalau tak dulu2 tue takdea lah secantik sekarang nie ^_^ lebiuuu anak pakcik hussin ..




The Lady
Bonjour Earthling!


Assalammualaikum.
Hello,I'm Lulu Leeyana.Welcome to my blog.Do Follow Do Read.Lapchuu♥




Tagboard
No Violent Word Please!



Traffic Feed
Thanks Visit My Blog ♥



Sweet Memory


Credits..
The Awesome People Behind the Scene


Skin by : Illi Shuhada
Template Basecode : Najmi Supian
Header : Illi Shuhada
Linkies code : WANA